Новини

Мобільні оператори визнали проблему з «28-денним місяцем»

20 червня на засіданні Антимонопольного комітету представники мобільних операторів Київстар, Vodafone і lifecell визнали проблему з тарифікацією за 28-денний період замість помісячної, повідомляє Liga.Tech.

«Кожен оператор визнав, що проблема справді існує, і готовий її усувати. Однак не всі оператори хочуть прибирати 28-денний розрахунковий період – кажуть, окремим абонентам дуже до смаку такі тарифні плани, – але готові розробити альтернативні пропозиції для розрахункового періоду на місяць», – розповіла державна уповноважена АМКУ Марія Процишен.

За її словами, оператори, зокрема, готові у кожному тарифному плані вказувати вартість за один день користування тарифом, щоб користувачі могли порівняти.

Остаточне рішення у цій справі Антимонопольний комітет ухвалить 27 червня.

АМКУ порушив справу про недобросовісну конкуренцію проти трьох мобільних операторів у листопаді минулого року.

Влітку 2018 року мобільні оператори перевели абонентів на 28-денну тарифікацію замість помісячної. В результаті абоненти платитимуть операторам не 12, а 13 разів на рік. Перехід на «28-денний місяць» оператори пояснили інфляцією та водночас небажанням засмутити клієнтів прямим підвищенням тарифів.

Читайте також: Український мобільний оператор розповів, яку інформацію збирає про своїх клієнтів

Нагадаємо, з першого травня українські оператори зобов’язані надавати клієнтам послугу повного перенесення номеру телефона включно з кодом в разі зміни оператора.

 

22.06.2019 | назад